Üzletszabályzat

Üzletszabályzat

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

– ÁSZF –

 

  1. Szerződési feltételek alapfogalmai:

1.1. Szolgáltató adatai

Őstermelő neve: Morva Tamás Zoltán
Cím: 2370 Dabas, Klapka utca 31.
Adószám .:53625858-1-33
Őstermelői igazolványszám: 2073287
A továbbiakban Szolgáltató .

1.2. Szolgáltató elérhetősége

Levelezési cím: Morva Tamás Zoltán, 2370 Dabas, Klapka utca 31.
Telefonszám: +36 30 737-7157
E-mail: afonyaporta@gmail.com
A telefonszám munkanapokon, munkaidőben 9.00 – 16.00 között hívható.

1.3. A Vásárló

Aki a Szolgáltató hivatalos honlapjain (www.afonyaporta.hu) keresztül valamilyen szolgáltatást vagy terméket vásárol, és az ÁSZF-et tudomásul veszi, és magára nézve is kötelezőnek fogadja el.

  1. Általános Szerződési Feltételek célja

Az Általános Szerződési Feltételei (ÁSZF) Szolgáltató és a vele szerződéses kapcsolatba lépő Vásárló között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazza. Az itt nem szabályozott kérdéseket illetően Szolgáltató tevékenységére vonatkozó mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások, valamint a Polgári Törvénykönyvben foglalt rendelkezések külön kikötés nélkül irányadóak.

2.1. Szerződési Feltételek elfogadása

A Szerződési Feltételek Vásárló által történő elfogadása a vásárlás illetve szolgáltatás igénybevételének előfeltétele. A Feltételek elfogadásának minősül, ha Vásárló a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatást igénybe veszi.

2.1.1 A rendelés, vásárlás menete:

A kiválasztott termékre kattintva Vásárló kiválaszthatja a rendelni kívánt termékeket, majd kosárba teheti a kívánt terméket, majd a „Tovább” gomb megnyomása után egy összesítő fog megjelenni a megrendelt termékekről és azok áráról, ami még ekkor természetesen szabadon módosítható. A „Megrendelés” gomb megnyomása után válassza ki a fizetési módot, majd ennek megfelelően adja meg a szállítás címét, ahova az árut kéri. A rendszer automatikusan generálja a szállítási díjat, amelynek összege rendelése végösszegéhez adódik. Végül ezen az oldalon adhatja meg a számlázási adatait, valamint egyéb megjegyzéseit is. Az oldal alján ki kell pipálnia, hogy elfogadja az üzleti és szállítási feltételeket. A szükséges adatok kitöltése után a „Megrendelés véglegesítése” gombra kattintva adhatja fel rendelését, amelyről hamarosan egy részletes visszaigazoló e-mailt fog kapni a regisztráció során megadott e-mail címére.

2.2. Szerződési Feltételek hatálya

Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az Általános Szerződési Feltételeket részben vagy egészben bármikor módosíthatja. Az ÁSZF és annak mindenkori módosítása a közzétételkor lép hatályba. Az ÁSZF mindaddig hatályban marad, amíg Szolgáltató szolgáltatást biztosítja.

Jelen ÁSZF 2017. február 21. napjától határozatlan ideig hatályos.

  1. Szolgáltató az alábbi feltételek szerint nyújtja a szolgáltatást

3.1. A szolgáltatás területi hatálya

Szolgáltató által üzemeltetett internetes szolgáltatás mind belföldről, mind külföldről elérhető, de külföldre történő szállítást Szolgáltató csak külön, egyedi szállítási megállapodás alapján vállal. A kiszállítás feltételeit külön pontokban alább részletezzük. (lsd.: 5.1.7 – 5.1.8 – 5.1.9 pontok)

  1. Szerződés létrejötte és módosítása

4.1. Általános jellemzők

A Szerződés akkor jön létre, ha a 2.1. pont értelmében a Vásárló a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatást igénybe veszi, ez egyben a jelen Szerződési Feltételek elfogadását jelenti. Megrendelés akkor jön létre, amikor Vásárló a Megrendelést végső formájában jóváhagyja. Szolgáltató garantálja, hogy Vevő bankkártyájának megterhelése csak azután jön létre, miután Vásárló fizetési szándékát internetes felületen megerősíti.

4.2. Szolgáltatás törlése, módosítása

A 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől számított 8 munkanapon belül, kivéve élő növény rendelése esetén. (rendelet 5c. pontja)
Kézhezvételnek bolti átvételnél a pénztárbizonylat kiállításának időpontját, házhozszállítás esetén a futártól való átvétel napját értjük.
A visszatérítés nem érvényes a szállítási költségre. A sértetlen termék visszaküldésének költsége a Vásárlót terheli. Az utánvéttel küldött csomagokat nem áll módunkban átvenni!
Szolgáltató a termékeket csak sértetlen állapotban tudja visszavenni, valamint ha a termék csomagolását a Vásárló nem bontotta fel. A visszavét feltétele a számla, vagy annak másolatának megléte, csak ennek ellenében áll mód az áru visszavételére. Növény visszavételére nincs lehetőség.
A megrendelés egyedi elbírálás alapján, telefonos egyeztetéssel esetlegesen módosítható, amennyiben még nem került szállításra a termék. A megrendelés módosítását Vásárló elérhetőségeinken kezdeményezheti. T: +36 30 737-7157, munkaidőben 9.00 – 16.00 között.

4.3. Fizetési módok és feltételek


4.3.1.
Utánvét

A rendelés ellenértéke a termék átvételekor, a futárnak egy összegben fizetendő. Utánvét esetén az Ön címére küldjük a megrendelt terméket. Szolgáltató utánvéttel 50.000 Ft-ig szállít ki terméket, e felett ez a fizetési mód nem választható.

4.3.3. Előre átutalással

A rendelés ellenértékét, a rendelés teljesítése előtt kell megfizetni:
Bank: OTP Bank

Név: Morva Tamás Zoltán
Bankszámlaszám: 11773425-03589892

Az átutalás megjegyzés rovatban kérjük feltüntetni a megrendelés azonosítót!

4.3.4. Személyes átvétel:

Ha szeretné megtakarítani a szállítási díjat, úgy rendelését kertészetünknél is átveheti nyitva tartási időben (Szombat 8.00 – 12.00, vagy előzetes telefonos megbeszélés alapján más időpontokban).
A választott fizetési módtól a Vásárló csak a Szolgáltató előzetes hozzájárulásával térhet el. Amennyiben a megrendelt szolgáltatás vételárát a Vásárló nem tudja megfizetni, akkor a megrendelt szolgáltatás automatikusan törlődik a rendszerből.

 

  1. Jogok és kötelezettségek

5.1. A Szolgáltató szolgáltatási kötelezettsége és felelőssége

5.1.1. A Szolgáltató a szolgáltatást a Vásárló részére folyamatosan biztosítja a Vásárló fizetési kötelezettségének teljesítése ellenében.

5.1.2. A Szolgáltató nem felel olyan károkért, amelyek, erőhatalom, természeti csapás (vis major), vagy egyéb, a Szolgáltató érdekkörén kívülálló ok, illetve esemény folytán következnek be, amelyekért a Szolgáltató nem tehető felelőssé.

5.1.3 . Az árucikkek mellett feltüntetett ár az árucikk vételára. A termékek mellett szereplő vételárak nem változnak meg a megrendelés leadása és az árucikkek kézhezvétele közötti időszakban, de az oldalon lévő esetleges hibákért Szolgáltató felelősséget nem vállal, valamint az árváltozás jogát fenntartja. Az ellenérték tartalmazza a szolgáltatásnak megfelelő terhelő közterheket.

5.1.4. A Szolgáltató a Vásárló adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja, azokat azonban továbbadni sem reklámfelhasználás sem egyéb célra – a Vásárló kifejezett hozzájárulása hiányában – nem jogosult.

5.1.5. Vásárlói bejelentések, panaszok kezelése

A Vásárló a Szolgáltatással kapcsolatban észlelt hibákat a Szolgáltató elérhetőségein jelentheti be. A Szolgáltató a bejelentéseket, panaszokat minden esetben 30 napon belül kivizsgálja, és a vizsgálat eredményéről a bejelentés módjának megfelelően tájékoztatja a Vásárlót. A Szolgáltató a bejelentésekről és panaszokról nyilvántartást vezet. A Szolgáltató a Vásárló által bejelentett, a vizsgálat eredményeként valósnak bizonyult és a Szolgáltató érdekkörében felmerült hiba kijavítása iránt haladéktalanul intézkedik.

5.1.6. Határidőhöz kötött szolgáltatások

Szolgáltató vállalja, hogy a Vásárló megrendelése alapján Vásárló és Szolgáltató között létrejött szerződésben szereplő szolgáltatási/szállítási határidő be nem tartásáért vállalja a felelősséget. Elfogadja, hogy a határidőn túli szállítás/szolgáltatás ellenértékét a Vásárló visszakövetelheti.

 

5.1.7. Szállítási feltételek

A szállítás költsége a Vásárlót terheli, azonban Szolgáltató vállalja a felelősséget a szállítás pontosságáért és biztonságáért.

Szolgáltató a szállítást általában csomagküldő szolgálattal végzi, a lentebb leírt díjtételek szerint. Bizonyos esetekben a Szolgáltató saját gépjárművével is házhoz szállítja a megrendelt termékeket.

5.1.8. A webáruház szállítási határidejei:

A beérkezett rendelések teljesítését 3-7 munkanapon belül vállalja Szolgáltató Magyarország területén, amennyiben a megrendelés fizetése utánvéttel történik, valamint előre utalásos fizetés esetén a banki tranzakció sikeres visszajelzését követően.

Szállítás ideje: hétköznap munkaidőben 8.00-18.00 között, vagy szombaton, a kertészet saját gépjárművével 8.00 – 12.00 között.

Ha Vásárló szeretné megtakarítani a szállítási díjat, úgy a megrendelésnél kérje a személyes átvételt kertészetünkben.

5.1.9. Az Áfonya Porta szállítási költségei áfonya tövek esetén:

2 db tő-ig 1.800 Ft
5 db tő-ig 2.000 Ft
10 db tő-ig 2.200 Ft

10 tő felett egyedi szállítás szükséges, melyet a megrendelés előtt a kiszállítás részleteit Szolgáltató telefonszámán kell pontosítani. (T: +36 30 737-7157 munkaidőben 9.00 – 16.00 között.)

Tájékoztatjuk, hogy a futárszolgálatos kézbesítés során bekövetkező esetleges áfonya termék sérülésekért nem vállaljuk a felelősséget! Kertészetünk a szállítás során bekövetkező esetleges minőség romlásáért nem vállal a felelősséget, mivel késedelmes kézbesítés esetén, a rendkívüli hőség miatt, a tartósítószer nélküli áfonya termékeink megromolhatnak. Mindent megteszünk azért, hogy ez ne fordulhasson elő, emellett termékeinket “törékeny” megjelöléssel adjuk át a futárszolgálatnak.

5.2. A Vásárló jogai és kötelezettségei

5.2.1. A Vásárlónak a fizetés megkezdés előtt pontos adatok megadásával ki kell töltenie a regisztrációt, az esetleges problémák elkerülése végett.

A vásárlói regisztráció menete :

kattintson a Bejelentkezés/Regisztráció menüpontra és értelemszerűen adja meg az adatokat:

Név/E-mail_cím/Telefonszám/Jelszó/Jelszó_megerősítése.

Kitöltés után nyomja meg a „Regisztrálok” gombot!

A rendszer a sikeres regisztráció után e-mailt küld, benne egy linkkel, amivel a regisztráció megerősítését kéri. A linkre történt kattintás után lesz végleges a regisztráció.

Ugyanebben a menüpontban lehetősége van jelszó emlékeztetőt kérnie, amennyiben korábban már regisztrált, csak a belépéshez szükséges jelszót felejtette el. A rendszer a kitöltés után e-mail címére hamarosan megküldi a kért jelszót.

A korábban megadott adatokra a rendszer emlékezni fog, így Vásárló a lehető legkényelmesebb módon tud rendelni.

5.2.2. Az vásárlói adatok megadása során megadott téves adatokért, és az azokból adódó károkért Szolgáltató semmilyen formában nem vállal felelősséget, így a hibás adatokból eredő esetleges téves teljesítésért sem. Vásárló kötelessége a megrendelésnél a megjegyzés rovatba a szállítással kapcsolatos fontos információkat közölni (pl: Hangosan é/v hosszan csengessenek. Rossz a csengő, kérem kopogjanak. stb.) a kiszállítás hatékonysága érdekében.

FONTOS! A megrendelésnél Vásárló minden esetben tüntesse fel telefonszámát, hogy problémás esetben a futárszolgálat a megrendelővel egyeztetni tudjon.

5.2.3. A Vásárló kötelessége a szolgáltatás fizetési mód szerinti megfizetése.

(részletesen lsd: 4.3. Fizetési módok és feltételek pontnál)

A választott fizetési módtól a Vásárló csak a Szolgáltató előzetes hozzájárulásával térhet el. Amennyiben a megrendelt szolgáltatás vételárát a Vásárló nem tudja megfizetni, akkor a megrendelt szolgáltatás automatikusan törlődik a rendszerből.

X